На 26 и 27 юни 2015г. се проведе двудневния уъркшоп RebootMoments, на който бизнес консултанта Lucien Moons разкри най-добрите техники за продажби на печатни продукти и услуги в условията на силна конкуренция, стагниращ и ценово ориентиран пазар.
Първото събитие, организирано ексклузивно за членовете на БАСГП, се проведе при голям интерес с над 50 участника, както от страна на членовете на БАСГП, които се отбелязаха с присъствие от по 2-3 свои представители, също така участие взеха и много външни фирми.
Програмата през първия ден бе насочена към търговци и акаунти – как да продавате на клиентите по начин, който дава стойност, а не се фокусира само върху цената.
Втория ден бе с фокус собственици и мениджъри на бизнес – как да промените бизнес, маркетинг и оперативния план на компанията по начин, който да ви помогне да растете и да генерирате печалба.