fbpx

Print Census – участвайте в световното проучване на печатната индустрия за 2017

fespa print census

FESPA Print Census стартира, като първите анкети бяха направени по време на FESPA Asia в Бангкок (15-17 февруари 2017). Чрез това мащабно проучване на глобалната общност за специализиран печат, FESPA се стреми да обнови погледа си към ключовите течения на пазара, да утвърди разбирането си за предизвикателствата и възможностите, стоящи пред печатниците, и да оформи собствените продукти на FESPA в бъдеще.

Второто издание на проучването ще се фокусира върху шестте основни тенденции, които се откроиха при анализа на преброяването от 2014/2015, а именно:

  • оптимизъм,
  • изискванията на клиентите,
  • промяната на продуктовия микс,
  • цифровите технологии като двигател на промяната,
  • растежа на текстилната печатарска индустрия
  • бъдещето на външната реклама.

Също така проучването включва допълнителни въпроси по темата за устойчивия растеж. Последователността във въпросите ще позволи на FESPA да проследи дългосрочните тенденции, като същевременно разпознава нови двигатели на промяната и възможности за общността.

За повече информация за FESPA Print Census 2 посетете: www.fespa.com/completemycensus

Първият FESPA Print Census събра над 1200 попълнени анкети и FESPA Print Census 2 се стреми да разшири обхвата на данните, като работи с 37 национални FESPA асоциации да максимизира отговорите от техните членове.

Чрез старта пред паназиатска публика в Бангкок през февруари, FESPA Print Census 2 се надява да разшири международния си обхват още повече, добавяйки свеж поглед от печатарските къщи в Югоизточна Азия. Посетителите на изложения на FESPA в Европа, Африка, Евразия и Латинска Америка ще могат да участват в преброяването на място и анкетата ще е достъпна за доставчиците на печатарски услуги онлайн на адрес www.fespa.com/completemycensus.

Шон Холт, генерален секретар на FESPA, коментира: „Това, което отличава FESPA Print Census, е директният ни достъп чрез асоциациите ни до общността за специализиран печат и възможността да анкетираме доставчиците на печатарски услуги лице в лице по време на нашите изложения. Това ни позволява да получим ценно разбиране на „основно ниво“, помагайки на FESPA да обнови и подсили сведенията си от широка база респонденти с истински интерес към резултатите от проучването.“

Първият Fespa Print Census 2014/2015 представлява пълния спектър на печатарските компании, с отзиви от: широкоформатни и дигитални печатници (34%), търговски, бързи печатници и копирни магазини (15%), производители на външна реклама (13%), графични дизайнери (7%), рекламни агенции (5%). Индустриалните производители съставляваха 8% от респондентите, представлявайки разрастваща се общност от потребители на дигиталния печат.

Финансиран през програмата на FESPA за реинвестиране в общността, FESPA Print Census 2 ще бъде анализиран от Keypoint Intelligence от името на FESPA, като обобщение на резултатите ще бъде представено на глобалното печатно изложение FESPA 2018 в Берлин през май 2018. След това пълните резултати от проучването ще бъдат достъпни безплатно за членовете на национални асоциации към FESPA. Тези, които не са членове, ще могат да закупят резултатите от проучването.

Всички доставчици на печатарски услуги, които попълнят FESPA Print Census през 2017, могат да участват в лотария за двудневно пътуване до FESPA 2018, включващо полет и настаняване в четиризвезден хотел. FESPA също така дава два iPad Mini като поощрителни награди. Проучването ще е достъпно за попълване до 31-ви декември 2017.

За повече информация за FESPA Print Census 2 посетете: www.fespa.com/completemycensus